|
Post by Viima on Dec 15, 2009 15:59:03 GMT 2
// Tänne sitten Lartsu Sirun kanssa. Muita saa toki sitten liittyä! \\
Geena Nien virnisti ja otti pysyvän otteen Sirusta. Geenie jolkotti sen viimeisen, jälkellä olevan matkan ja tunsi lopulta tassujensa alla anturoita kutittavaa ruohoa ja mureaa maata. Askeltahti hidastui... ja loppui. Siru olikin jo vääntäytynyt Niegen leukojen otteesta. Pentu pomppi iloisena koti järveä. Geena oli niin, niin tyytyväinen! Narttu hymyili silmät kiinni ja veti sisäänsä järven raikasta tuoksua... ja henkäisi sen ulos.
Tuo järvi oli suuri ja eloisan sininen. Tähän, osittain tämän kirkasvetisen järven ympärille. Lauman nimen tämä oli jo miettinyt. Empress. Se se olisi. 'Järvestä saa varmaan kalaa,' naarassusi mietti. 'ja pennulla on varmasti nälkä.' - Hei, minähän voisin hankkia sinulle ja minulle syötävää, kalaa. Nien asteli lipuvasti järven rantaan, lipaisi huuliaan ja kahlasi varovasti syvemmälle. Tarkkaavainen katse seurasi ohi vilahtelevia kaloja. Ensin tuli kiireen vilkkaa pikkukaloja. Ja niiden perässä lohi. Valmistautuminen, täydellinen keskittyminen. Isku, ja lohi sätki kauhuissaan nartun suussa. Geena piti kalastamisesta. - Tässä, narttu huusi ja heitti kuolleen kalan Sirulle. Tämän jälkeen susi päätti kalastaa lisää - hänellekkin syötävää.
|
|
|
Post by larena on Dec 16, 2009 13:23:06 GMT 2
-Kiitti se kala oli tosi hyvää,Siru sanoi. - Ollaanko hippasta Siru sai suustaan samaan aikaan,kun vetäisi viimeisen lohen palan kurkusta alas. Vuips... pläts! ÖÖ mä taisin liukastua. Jolta kulta taisi jäädä lohen pyrstö syömättä. Siru pomppasi järveen. Kuului vain loisk! ja hiljaisuus jonka rikkoi Sirun huuto: TÄÄ SE ON ELÄMÄÄ!!!!!!! IIIaauts! kuului Sirun huudosta! Siru pomppasi vedestä kuin leppäkeihäs.Se se iso kala puri mua hännästä ja se sattui. Mitä mun rusetti jäi sinne ja hän sukelsi. Pian hän tuli pintaan. -Joo kyl mä sen löysin. Mä haluun kaakopapuja. kaakopapuja saadaankaakopuusta,joka on kotoisin Meksikosa. sitä kasvatetaan päiväntasaajan seudulla Ameriikassa, Afrikassa ja Aasiassa.Se... Kaakopapu,huusi Siru,joka näki maassa mönkivän hiiren. -Minä tiedän missä ja miten suklaata valmistetaan. -Suklaan perus aineet ovat kaakao ja sokeri. Siru oli puhuessaan raadellut koko hiiren. Ups se repes. kaakopapuuuuuu,Siru huusi hypätessään tällä kertaa päin kiveä. Auts!Siru vaikeroi. bruut braah Braatvurstia gotletteja pliis, Siru lauloi ja steppasi. sitten hän lähti jahtaamaan jänistä,joka erehdyksissä oli tullut juomaan. Sitten,kun hän oli saanut tarpeeksi kanin jahtauksesta, hän otti kiinni omaa häntäänsä. Aurinko paistoi ja Siru heittäytyi nurmikolle. Aah ihana aurinko,pentu hymähti. Sitten hän nukahti. hetken päästä hän heräsi . Jiai juu! Ei sada vettä ei sada vettä. Lopulta silmät ummistuiva ja hän ei jaksanut muuta,kuin nukkua. // äviskö,että sä keksisit niille jotain hauskaa? ;D//
|
|
|
Post by Viima on Dec 16, 2009 14:33:56 GMT 2
Naarassusi tarkasteli pentua, joka iloisen yksitoikkoisesti loikki veteen kirkumaan.
- Hm? Pian ihmettynyt Geena huomasi lohen, joka sätki penikan hännässä. Lohi oli suuttunut häiriöstä, ja oli melkoisen kokoinen. Nien käytti tilaisuutta hyväkseen, upotti terävät hampaansa sätkivän kalan lihaan ja vei sen rantaan pennun pyöriessä ja hyöriessä ympäriinsä. Narttu repäisi kalan pään irti ja viskasi sen sivuun. Sitten Nien söi makoisan kalan. - Hoaaah, nyt voisi nukkua hieman.
Pikkupentu Siru ei vain kuullut tätä, sillä oli jo käynyt nukkumaan nurmelle. Geeni hymyili ja vetäytyi torkuille Sirun viereen.
Hetken kuluttua molemmat heräsivät. - Siru, minä taidan perustaa laumani tähän, järven läntiselle puolelle. Mutta nuori koira oli jo nukahtanut uudestaan, joten Geena Nien kävi nukkumaan uudestaan, illan hämärtyessä.
// Kaipa minä sitten jossain välissä keksin, nyt ei oikein inspaa. :----D\\
|
|
|
Post by larena on Dec 17, 2009 16:15:36 GMT 2
Jepulis! Kyllä se käy kunhan mie saan olla viestin viejä,Siru sanoimutta se oli turhaa sillä Nige oli nukahtanut. Kaakopapuuu!,huuti Siru. nige varmaan heräsi,kun Siru huuti. sammakko loikkiheidän ohi. muräyh,Siru haukahti,kun lähti jahtaamaan sitä.
Oli yö. Siru aikoi herättää Nigen ja sen hän myös teki. -Nige herää,Siru huusi. Minä tiedän missä kaakopapuja valmistetaan.Niitäsaadaan kaakopuusta,joka on kotoisin Meksikosta.Sitä viljellään päiväntasaajan seudulla Ameriikassa, Afrikassa ja Aasiassa. Se... Kaakopapuuuuu huusi Siru ja taas kerran hyppäsi päin kiveä.
Alkoi sataa... -Byää mä en taho jäädä sateen runtelemaksi,itki Siru.
// Joulujuhla odottaa moikka ja en muutenkaan keksi mitään\\
|
|
|
Post by Viima on Dec 18, 2009 12:34:42 GMT 2
Susinarttu heräsi juuri kun Siru puhui.
- Eh, viestinviejä? O- Olen pahoillani Siru, mutta et voi vielä olla, et jaksaisi juosta niin pitkiä matkoja. Ole vielä tavallinen laumalainen, katsotaan sitten, kun olet täysikasvuinen ja kokeneempi. Geena hymyili sanojensa päälle, ettei vaikuttanut liian epäystävälliseltä. Niege makasi vielä maassa, toinen varmaan luuli tämän nukkuvan, koska alkoi herättelemään. Susi nousi verkkaisesti ylös. - Siru, minä en pidä kaakopavuista, joten älä höpötä niistä, sopiiko? Nien ei itseasiassa tiennyt, että oliko niitä olemassa, mutta uskoi vankasti pennun keksineen koko jutun.
Kun narttu lopetti lauseensa, maan valtasi kolea sade. Susi kaappasi pennun vatsansa alle suojaan sateelta, ja kyyristyi niin, ettei pennun turkkiin tipahtanut enään pientä pisaraakaan. Rankkasade jatkui, ja Geena oli jo läpimärkä. - Ei hätää, minä en vettä pelkää. Pysy sinä siellä, ettet kylmety.
Lopulta sade väsyi, ja Niege vapautti pennun suojastaan. Yö oli jo pitkällä, tumma naaras huokaisi ja tarkkaili ympäristöään. Tuolla, pienen matkan päässä oli kivi. Tuon tumman lohkareen alla oli onkalo, joka saattaisi olla hyvä pesäpaikka, jos pentuja sattuisi syntymään. Mutta se olisi myös oiva yöpymispaikka. - Tule, mennään tuonne. Geena Nien nytkäytti päätään onkalon suuntaan ja lähti juoksemaan. Muutamien venyvien loikkien ja sakelien jälkeen Geeni oli lohkareen vierellä.
Onkalo oli hieman ahdas ja pimeä, mutta sinne mahtuisi ainakin kaksi suurikokoista sutta. Niege ryömi sisään, ja asettui makaamaan, josko pentukin haluaisi tulla vierelle, tai käpertyä tämän ruumista vasten nukkumaan.
// Hiihii, minä keksin jotain. :------D\\
|
|
kati
Elefanttimarssi
save me from my self ♥
|
Post by kati on Dec 18, 2009 22:22:41 GMT 2
//Voisikos Osir liittyä seuraan tuossa aamun valjettua? En viitsisi aloittaa uutta aihetta :3 //
|
|
|
Post by larena on Dec 19, 2009 11:39:48 GMT 2
// Totta kai voit.Miks ees kysyt mukaan hulluilemaan vaan! Aloita vain sillä en jaksa nyt oikein kirjoittaa.\\
|
|
|
Post by larena on Dec 19, 2009 13:10:56 GMT 2
// Nyt inspaa,kun kuutelee musaa!\\
Siru tunkeutui onkaloon. -ÖÖ täällä on vähän ahdasta,Siru sanoi. Luolasta kuului murinaa, Siru juoksi ulos, ja perässä juoksi karhu. Se ei olut mikä tahansa karhu vaan suuri karhu. - Glung tää on kamalaa, Siru uikutti. - Silti ennen jäähyväisiä, kukas se täällä on posteljooni, Siru kysyi karhulta ja näytti oikealle. No karhu katsoi sinne tyhmä kun oli. Siru juoksi pois toivoen Nienin seuraavan.
Nurmikko oli vielä märkää sateesta,mutta se ei hidastanut vauhtia yhtään. - Ou jee nyt pidetään BILEET,Siru huusi! Sitten hän alkoi riehumaan. Kunnes... karhu tuli. Siru säikähti ja kun hän katsoi Nieniä, hänen karvansa olivat pystyssä. Siru yritti juosta karhua pakoon koska eihän kukaan halua joutua karhunruoaksi. Siru juoksi turhaan, sillä karhu saavutti hänet. Karhu otti hänet syliin ja sitten se otti pari tanssiaskelta ja laski heidät maahan. Se steppasi niin kauan kunnes konpastui omiin jalkoihinsa. Karhu lyllesi pois Sirun SUUREKSI harmiksi.
Musiikki hiiiiiidaaastuuui. - Ja pöh olipa kiva oliko ihanpakkojust nyt, Siru tuhahti. Siru lähti marssimaan häntä pystyssä. -No tuutko sie, Siru kysyi? Kului kaksi minuuttia ja hän lähti kulkemaan koivuista modostunutta polkua pitkin. Pieniä vesipisaroita tippui puiden oksilta. Kops... Iauts, kuka se oli kysyi Siru? Oravat nauroivat puussa. - Hahhah olipa hauskase oli käpy. No, siitä ei välittänyt vaan jatkoi matkaa. Kunnes huomasi, että kulki ympyrää.
// Sorry sain vähän liikaa inspaa musiikista kiitti linkin parkille\\
|
|
|
Post by Viima on Dec 19, 2009 14:39:42 GMT 2
// OOH, sehän ON kati! Aluksi luulin, että olet jokin toinen kati, mutta oletkin... Kati!:----D\\
Geena nousi ylös kolosta. Onkalosta syöksähti Sirun jälkeen myös toinen, suuri karhu, joka oli kiinnostuneempi pennusta kuin punaharjaisesta nartusta, jonka yli se oli juuri harpannut. Narttu katsoi hieman järkyttyneenä, hieman huvittuneena pennun ja karhun leikkiä. Nämä tarkat, erisävyiset silmät havaitsivat karhun ruskean kaulan kohdalla olevan raidallisen pannan. Sirkuskarhu siis, mistä lie tullut. Saman asian huomasi myös siitä, että karhuherra alkoi tanssahdella penikka kainalossaan. Kunnes kyllästyi, ja lähti lönkyttelemään poispäin.
Täysin ajatuksissaan oleva Geena Nien ei kuullut muita penikan puheita, paitsi tämän kutsun liikkua eteenpäin. - Kyllä, olen tulossa. Muutamia loikkia ja hölkkäaskelia, kunnes levollinen Niege saavutti ylienergisen pennun, joka oli juuri satuttanut päänsä puusta tippuneeseen käpyyn.
'Feykirissä ei ole vielä varmaan kovinkaan paljon eläimiä, kun emme ole nähneet vielä kolmatta koiraeläintä... Feykir tosin on suuri maa, ei sinällänsä ihme...' Geeni havahtui uudestaan ajatuksistaan, sillä huomasi edessään olevan pennun pyörivän ympyrää.
- Siru-pieni, älä viitsi, etkai sinä noin tyhmä ole? Geena kohotti kulmaansa ja hymyili vitsikkäästi.
Tumman, punaharjaisen nartun hahmo alkoi näkyä paremmin, sillä aamun aika oli jo kohdallaan. Pimeä hiipi pois joka nurkalta, ja paljasti aamukasteesta kiiltävän nurmikon ja suuren, kirkasvetisen järven.
// Sopisikos järjestykseksi tämä: Lartsu, minä, Kati? Eli nyt olisi sitten katin vuoro, eikös? :-----------D \\
|
|
kati
Elefanttimarssi
save me from my self ♥
|
Post by kati on Dec 19, 2009 20:08:08 GMT 2
//Juup, eliks mä raapustan seuraavaks ^^ //
Aurinko oli ruvennut kapuamaan pikku hiljaa jälleen taivaalle ja loi vain hämärää valoaan järven rantaan. valossa saattoi nähdä rannalla suuremman koiraeläimen hahmon sekä pienemmän koiraeläimen hahmon. Maisema oli raukea ja auringonvalo valaisi vähitellen maisemaa tarkemmin. Nyt jos katsoi tarkasti, saattoi nähdä suuremman suden ja koiran pennun hahmoista hieman taaempana pusikoiden havisevan ja tulijan lähestyvän tasaiseen tahtiin rannalla olijoita.
Vain ihan läheltä pystyi erottamaan tulijan olevan pieni koira. Häntä pystyssä, aistit valppaina ja askeleet urosta yllättävän nopeasti eteenpäin vieden koira eteni kokoonsa nähden hyvin nopeaa tahtia kohti järven rannalta kohden tulevia ääniä ja hajuja. Suuret, vihreät silmät tarkkailivat valppaasti vieläkin hieman hämärää ja kasteista aluskasvillisuutta. Uros hidasti vauhtiaan, veti takajalkansa alleen ja ponnisti hypäten pusikoiden yläpuolelle. Näkymä oli uroksen silmin normaali. Jonkun toisen mielestä ehkä ei, sillä yhtäkkiä pusikosta ilmestyvä pienen pystykorvaisen koiran eturuumis ei välttämättä innosta. Uroksen huulille kuitenkin ilmestyi hymy. Edessä päin oli seuraa.
Hyvin pian uros pääsikin metsästä väljemmälle alueelle, lähelle kahta muuta. Uros katseli iloinen ilme naamallaan ensin normaalin kokoista, punaharjaista sutta ja sitten pienempää, nuoremman näköistä, ilmeisestikin koiraa. Molempia uros joutui katsomaan ylöspäin, mutta se ei vihersilmää haitannut. -Terve! Mitkäs teidän nimet on? Mä oon Osir. Uroksen tervehdys oli hilpeä ja siitä varmasti ymmärsi ettei uros missään tapauksessa haluaisi pahaa kenellekään. Uroksen katse mittaili ensin harmaata naarasta. Uroksesta punaharjas näytti sievältä. Nuoremmasta rusettijalasta uros taas ei osannut oikein sanoa mitään, paitsi että toinen näytti ihan perus pennulta. Osirin häntä heilui hieman edes takas hännänpään osoittaessa taivasta. Kyllä maiseman vaihtaminen oli ollut hyvä idea.
//Että sellaista... Seuraavaksi siis Viiman listauksen mukaan Lartsu =) //
|
|
|
Post by larena on Dec 21, 2009 19:34:10 GMT 2
-Terppa terve mä oon Siru,vastasi Siru. Sitten hän lähti jahtaamaan omaa häntäänsä ja huusi:jipiaijuu! Nien voinko kertoa Osirille kaakopavuista,kysyi Siru? No kaipa voin,sanoi Siru.-Kaakopapuja saadaan kaakopuusta,joka on kotoisin Meksiosta. Sitä kasvatetaan päiväntasaajan seudulla Amerikassa,Afrikassa ja Aasiassa. Se... Nii no kai siinä oli tarpeeksi tietoa,kun satun olemaan tälläinen tietokone,joten älkää haaskatko aikaani ja muistakaa,että kaakopavut ovat hyvin terveellisiä. Tsaukki zau,mutta enpä taida lähteä minnekkään.
Siru oli saanut liikaa vaikutteita karhun tanssista,että hän pyörähteli ja lauloi: Olen tervejärkineen olen tervejärkinen. Leikisti leikisti! Siinä hötäkässä hän molskahti lampeen.-Ou nou miks aina mulle käy näin ja kömpi lammikosta,puditeli itsestään kaikki vedet pois. Kaikki vedet lähti pitsi pieni tippa jäi hännän päähän,joka tippui myös hetken kuluttua.
-Itse asiassa,kun tarkalleen miettii ei se vesi,kauheata ole,Siru sanoi Osirille ja Niglle. -Aikuiset on tylsii,Siru mietti. Sitten hänlähti marssimaan pois päin. -Houooh vikun olisi joku kaveri,Siru henkäisi. Sitten hän istui märälle nurmikolle,joka ei ollut kerennyt kuivua pitkästä sateesta sillä oli pilvistä. -Blääh ei ole tekemistä,Siru mökötti.
// Käviskö,että Nige ja Osir naurais vaan Sirulle?\\
|
|
|
Post by Viima on Dec 21, 2009 21:29:20 GMT 2
// Miksipä ei? :-----D Minulle käy. \\
Geena Nien terästi aistejaan, nuolaisi kirsuaan ja kuunteli tarkkaavaisena. Tyytyväisen nartun korviin ilmaantui toisen nelijalkaisen ääntä, kirsuun hajua ja näköpiiriin tulokkaan ulkonäkö. Kyseinen uros, pienikokoinen mutta iloinen. Eikä näyttänyt lainkaan uhkaavalta, niinkuin ei kukaan tästä joukosta. - Tervetuloa seuraamme Osir. Minä olen Geena Nien, voit sanoa vain Geenaksi tai Niegeksi. Punaharjainen naaras hymyili ruskeaturkille lempeästi. Pianpa Sirukin esittäytyi, ja alkoi höpöttää kaakopavuista sun muista hölmöyksistä. Valkoselkäista susinarttua huvitti paljon Sirun käytös. Lisäksi tuo oli kömpelö höpöttäessään ja molskahti veteen, kunnes nousi sieltä ravistellen itsensä kuivaksi. - Hei, kävisikös jos menisimme metsästämään? Minulle on ainakin tullut kova nälkä. Ja minulle kelpaisi tuollainen metsäpeura tuolta. Tumma narttu nytkäytti päätään metsän reunassa olevan kahden peuran hahmon suuntaan. - Nuo eivät ole kaukana, jos teillä ei ole nälkä, voitte vaikka odotella tässä. Geena lähti toiseen suuntaan missä peurat olivat, aikeenaan päästä saaliin taakse ja ajaa se järven luokse, jossa saaliit olisivat avoimella paikalla, ja niitä olisi helpompi ottaa kiinni.
Tumma suden hahmo katosikin pian metsään, kunnes tarkalleen peurojen takana kuului ryskettä, ja eläimet säntäsivät pakoon tuota punaharjaista sutta. Niegen suunnitelman ensimmäinen osa oli onnistunut, kaksi säikähtänyttä ja janoista peuraa suunnistivat mahtavaa vauhtia kohti rantaa. Toinen, hitaampi, täysikasvuinen kauris oli noin loikan päässä, ja loikan Nien tekikin, osuen tarkasti peuran kaulaan. Kuitenkaan peura ei halunnut lopettaa elämäänsä, kiskaisi itsensä irti ja katosi metsään.
Vaan Geenin suunnitelman toinenkin osa oli onnistunut, suuremman peuran paettua. Nyt vasa, joka oli jäänyt jumiin Niegen ja järven väliin, olisi hyvä saalis. Ja semmoinen se olikin, kun tumma naarassusi rysähti sen päälle ja lopetti sen elämän. - Kas näin, kaikki joilla on nälkä, syömään vaan.
|
|
kati
Elefanttimarssi
save me from my self ♥
|
Post by kati on Dec 22, 2009 18:09:14 GMT 2
Pieni ruskea koira katsoi huvittuneen epäuskoisesti Siruksi itsensä esitelleen pennun höpötystä jostain kaakopavuista. Uros kallisti hieman päätään pennun tanssahdellessa veden äärelle ja pulahtaessa sinne. Oli siinäkin pentu! Vanhempi, järkevämpi ja huomattavasti suurempi naaras esittäytyi Geenaksi. Vanhempi ehdotti metsästystä samalla kun nuorempi meni hieman kauemmas ilmeisestikin mököttämään. "Voinhan tulla mukaan, mutta en kyllä jaksa alkaa metsästää..." Ruskea uros vastasi ja heilautti häntäänsä iloisesti. Uros kääntyi samaan suuntaan kuin punaharjainen Niegenkin, mutta käänsi sitten katseensa Siruun päin. "Tuletko sinä?" uros kysyi pennulta kääntyi sitten metsää kohden ja yllättävän nopeasti juosten punaharjan perään.
Matkalla uros oli törmätä vauhkona juoksevaan kauriiseen ja huomasikin pian syyn. Tumma, punaharjaksinen susi vaani nuorta kauriin vasaa ja tappoikin sen nopeasti. Osir tipsutti nopeasti raadon luo ja katsoi Geenaan. "Hieno kaato!" Uros kehui naarasta ja katsahti sitten vasaa. Sen emä tulisi sitä kaipaamaan, mutta jos olisi emä mennyt, olisi pitänyt vasakin tappaa... Se olisi mennyt armomurhan puolelle.
//Hiukan turhaa, mut siitä voi jatkaa ^^ //
|
|
|
Post by larena on Dec 25, 2009 12:26:08 GMT 2
-Nälkäää,kuului puun takaa! Siruhan se siellä huusi kovaa nälkaansä. -Vai onko nalka,kysyi Siru? -Kyllä rouva tarjoilija, tuokaa villisikaa. -Älkää välittäkö minä vain leikin,Siru selvensi. -Nyt ei leikitä vaan: ÖÖ tehdään jotain kivaa. Minä mettästän ja tuon teille kolme miljoonaa kaakopapua ja sen päälle vielä kaksi miljoonaa papua alle sekunitssa. -Heipsun keipsun! pari minan päästä Siru tuli kolme hiirtä suussa. -Tässä olisi kaakopapuja koko poppoolle,Siru ilmoitti arvokkaasti. -Ilmeisesti Feykirissäkin on kaakopapuja,koska otin nää kaako puusta,hän kertoi. -Muuten niiden kasvattaja oli todella maukas. Itse asiassa mä taisin syödä sen. -Ups! No onneksi saatiin kaakopapuja,mutta hetkonen nää on kaakohiiriä voi hrssyygersson! -Sitten pitää tyytyäniihin voi mätä mätä... no ihan sama
Siru huomasi,että Nien ja Osir nauroivat hänelle. -Mitä te tölläätte haluutteko sitten oikeita kaakopapuuja joita on olemassa vai? -Opettaja ja rehtori milloi alkaa kesäloma sillä minun pitäisi matkustaa isuäitini luo,koska en tiedä vielä missä hän asuu. Ja sitten saanko talviloman ennen kesälomaa ja syysloma voisi olla talviloman siasta ja kesäloma syysloman siasta eli tulemme siihen tulokseen,että koko vuoden on: TALVILOMAA! Jipiaijuu,Siru huusi! -Leikitäänkö nyt vaikka lääkäriä ja sen jälkeen koulua ja sitten nukkumaan,Siru kysyi,mutta hän taisi nukahtaa jo.
|
|
|
Post by Viima on Dec 25, 2009 13:39:52 GMT 2
Geena Nien hymyili ystävällisesti ja nyökkäsikin vielä Osirille. Narttu aloitti ruokailun. Sotkematta punaista harjaansa tämä söi kauriin lihaa. Sivusilmällä tämä näki Sirun hakevan hiiriä ja pentu alkoi höpöttää kaikkea, mitä sylki suuhun toi. Kyllä punaharja ymmärsi, että tuo oli pentu, kunhan kyseinen henkilö vain lopettaisi ajoissa puheen noista kaakopavuista. Ajoissa, ennenkuin sutta alkaisi hiaman rasittaa. Vihainen tuo ei kuitenkaan ollut, hieman lannistunut vain Sirun kaakopavuista ja sun muista.
Pian Geeni oli saanut vatsansa täytettyä, ja nosti päänsä ylös. Siru oli väsynyt ja nukahtanut. Omalla tavallaan ihan hyvä juttu. - Mitäs sitten? Niegen mieleen ei ollut joku aika sitten mahtunut asia, että narttu omasi laumanjohtajan roolin, itseasiassa punaharja ei silloin muistanut koko laumaa. 'Haluaisikohan Osir liittyä Empressiin?' Hetken kuluttua Nien kuitenkin tuli tulokseen, tämä päätti olla hiljaa. Ei jokaista voinut vain taivutella laumaansa. Katsotaan, josko Osir itse haluaisi kysyä jotain. Geena hymyili lempeästi, ja katsoi molempia. Hän oli saanut kaksi hyvää, pientä ystävää, mutta koolla ei ole väliä, ei mitään väliä.
// No jaa, kyllä minullekkin tuli aika reilusti tuollaista plaaplaaplaa tekstiä, eikä kauhean pitkäkään tuo ollut. :--------D //
|
|