|
Post by Aatsilupus on Jul 27, 2009 19:17:49 GMT 2
Olet juuri astunut sisälle randomipulinaan, varo lentäviä vaahtokarkkeja ja lyhyitä viestejä. Aihepiiri vapaa, puhukaa vaikka siitä kuinka myöhästyitte koulusta tai saitte hylätyn vuoden tärkeimmästä kokeesta --- ei, oikeasti. Iloista pulinaa. ~
Yksinäistä täällä yksin, tiedättekö. Tarvitsemme lisää immeisiä.
|
|
|
Post by Viima on Dec 8, 2009 18:46:23 GMT 2
Viimuzki täällä Helou, mistäs pölötettäis? Larena muutes hei, toivottavasti opit käyttämään tätä forukka mahdollisimman pian, ettei miun tartteisi aina väijyä puhelimen ääressä. ^^
|
|
|
Post by larena on Dec 10, 2009 15:15:47 GMT 2
Aatsi sulle on tullu paha moka sä väität,että Roba ja mää ollaan kakaroita ja tietysti Viimuzki mut hyväksy. Varovaan en pelkää lentäviä vaahtokarkkeja. Muuten mitenkäs Niks naks voi?
Mää tässä vähän aika sitten piirsin mun kaverille synttäri kortin,jossa on suden kuva:)
|
|
|
Post by Viima on Dec 10, 2009 16:21:55 GMT 2
Hm? Missä Aatsipappa on sua ja Robsua kakaroiksi väittänyt? Niksunaksupoksuroksu voi oikein hyvin, kiitos kysymästä. : )) Robaa nyt ei ainakaan voi kakaraksi väittää, hän kun on jo kolmetoista!Lartsu ja minä ollaan kakaroita, jos jotkut on. Ja Aatsi istuu vanhimman paikalla tällähetkellä, eikö? Ja Aatsi myös nököttää Adminin paikalla, muistappa se. :----------------------D
|
|
|
Post by Aatsilupus on Dec 11, 2009 19:51:03 GMT 2
Aatsi sulle on tullu paha moka sä väität,että Roba ja mää ollaan kakaroita ja tietysti Viimuzki mut hyväksy. Missä vaiheessa olen teitä kakaroiksi väittänyt? Mielestäni Roba varsinkaan ei mikään kakara ole, yksi parhaimpia roolipelaajia joiden kanssa olen pelannut. Tykkään hirmuisesti hänen tavastaan kirjoittaa ja muutenkin mukava immeinen. Ei siitä kannata vetää herneitä nenään jos käskytän kirjoittamaan esittelytekstin siistimmin. Se asia parantaa huomattavasti itsesi ja muiden mukavuutta, olisinhan tietysti voinut hylätä hahmon kokonaankin ja käskeä tekemään uuden. :_____D
|
|
|
Post by larena on Dec 13, 2009 18:48:16 GMT 2
Viima selitti mulle koko homman, ja lopulta älysin... :D Liitän tämme joskus varmaan toisenkin hahmon! :))
|
|
pintus
Elefanttimarssi
Me vedet?? sipsik?nii.. \w/
|
Post by pintus on Dec 15, 2009 15:48:01 GMT 2
Terve ystävät rakkaat!
|
|
|
Post by larena on Dec 16, 2009 13:37:46 GMT 2
NO TERPPA SINNE JA TERPPA TÄNNE! PUKKI JO OOVELLA KOLKUTTAAA TOKKOHAN SIISÄN SÄ TULLA SAA . KÄYPPÄ TÄNNE EMME PELKÄÄ VAIKKA ANTAISIT ELÄIMILLE SELKÄÄN! Sorry joululaulut soi päässä.
|
|
|
Post by Viima on Dec 16, 2009 14:37:55 GMT 2
Eihän elikoille olikoille saa antaa selkään! :--------D Tervetuloa, ystävä rakas, pieni pintuksemme! 8DD
|
|
|
Post by larena on Dec 17, 2009 13:07:28 GMT 2
joo ei saakkaan,mut se vaan oli,hyvä sana.
|
|
pintus
Elefanttimarssi
Me vedet?? sipsik?nii.. \w/
|
Post by pintus on Dec 19, 2009 13:47:00 GMT 2
Yeah, ystävät rakkaat, tunnelmaan on päästy;D
|
|
|
Post by Viima on Dec 19, 2009 15:08:54 GMT 2
Niimpä, niimpä. Minulla on kivaa, kun kukaan teistä ei ole minulle täysin uusi. Lartsu ja Pintus käy samaa koulua, Aatsipappa on isosiskoni, Roban ja Katin olen nähnyt Wolffissa. :----D Jee, joulu tulloo. 8----------D
|
|
|
Post by larena on Dec 21, 2009 19:47:00 GMT 2
No olkoon tutuja ja ny mie sanon mun tunnus sanan:TERPPA
|
|
|
Post by Viima on Dec 25, 2009 21:16:38 GMT 2
Mitäs Feyirin väki sai joululahjaksi? : )) Minä itse sain mp3-soittimen, vesivärilehtiön ja nejänkymmenenkahdeksan värikynän paketin. Ja sitten saatiin vielä Aatsin kanssa Promarker - tusseja!
Vielä ainakin lartsuselle infoa, että Promarkereilla saa sellaista jälkeä, kuin se olisi tehtytietokoneella. :---------) Piirtopöytää ei tarttunut, mutta tuo ei haittaa. Tussit. ♥ Noniin, mitäs kivaa te saitte?
|
|
kati
Elefanttimarssi
save me from my self ♥
|
Post by kati on Dec 25, 2009 21:19:36 GMT 2
Noh minulle tippu piirtopöytä, uus kännykkä, pari kirjaa ja........... Noh, aikasta paljon tuli kuitenkin ^^
Tuollaiset tussit voisin kyl pyytää... Ihan vain ku kynät loppuupi. möyh~
|
|