|
Post by larena on Jan 4, 2010 10:56:20 GMT 2
Se olla Viimun höpö paikka. Jiippiaijuu!!!
Oonkohan vieläkin vähän sogruhuppelissa?
Minä tietä mikä ola wolfguest,koska sitä ole hitusen Viimuzkilla pelaillu. Kuulemma ny siitä on tullu joku uus versio!
|
|
|
Post by Viima on Jan 4, 2010 20:15:58 GMT 2
Joo se on siis semmonen ilmainen peli, jossa voi luoda oman suden ja sitten pelailla sillä. Nyt siis tuli uusi versio, jossa voi saada pentuja jne. Tuossapa olisi, jos jotakuta kiinnostaa. www.wolfquest.org/
|
|
|
Post by larena on Jan 5, 2010 11:48:52 GMT 2
Oo sain uuden nominationin,koska pikkuveli hukutti vanhan. Voi kökedi spökedi! :---/
Tuli vähän lyhyt.
|
|
|
Post by Viima on Jan 6, 2010 11:33:10 GMT 2
Mjöööööh, koulut alkaa... huomennako? Sinänsä ihan kivaa kun näkee taas muita kavereita ja sinänsä taas ei kun joutuu heräämään aikaisin ja tekemään läksyjä ja ja ja muuta. Mutta kai ne kamut siellä on sen arvoisia. ;--------)
|
|
|
Post by larena on Jan 6, 2010 13:08:08 GMT 2
Sanoppas muuta. voi mätä ja myös jihauu läksyt on kyl tylsii ja matskan vihkotehtävät. :--( kumminki koht on seuraava loma hiihto loma ja tammikuu Viimuzkin syttärit 27 päivä vanhojen uhrien muisto päivä. Garmivaa!
|
|
|
Post by Viima on Jan 9, 2010 21:15:04 GMT 2
(Viima tässä tylsästi huomauttelee: ei vanhojen uhrien muistopäivä, vaan Vainojen uhrien muistopäivä... Jeeee... Oon tosiaan syntynyt silloin. :-----------) Mutta eipä tuolla mitään väliä ole, kuitenkaan. Blahblah, tämäkin on niin tarpeellinen viesti taasen...
|
|
|
Post by larena on Jan 10, 2010 10:32:21 GMT 2
No pölpötetään sit synttäreist. Mul on ainakin viides elokuuta vasta!
|
|
pintus
Elefanttimarssi
Me vedet?? sipsik?nii.. \w/
|
Post by pintus on Jan 11, 2010 0:28:22 GMT 2
Larena, peeana. Oot mua vanhempi:'''( Joo wolfquestia ei mun koneelle tuu, mulla ei riitä muisti.
|
|
pintus
Elefanttimarssi
|
Post by pintus on Jan 11, 2010 1:02:19 GMT 2
Miks larena on elefanttimarssi? * -ilme*
|
|
pintus
Elefanttimarssi
|
Post by pintus on Jan 11, 2010 1:12:35 GMT 2
Oon ihan ulkona porukasta. Täs kaikki mitä tiiän: Aatsi - Pomo Viima - Maratonkirjoittaja larena - hullu hyppypapu kati - ? Pintus - Outo yökäyttäjä
Siinä ne oli^^
|
|
|
Post by Viima on Jan 11, 2010 14:24:53 GMT 2
Viima - maratonkirjoittaja - eiiiiih! > Bjöö, ei aatsipappanen täällä kovin usein käy, ja miäkin olen yhtälailla pomo, mutten kumminkaan niin pomo, mutta kumminkin joo. Roba jäi. Unohtui pois. Nyyh. Laitetaanko se näin: Roba - taitava roolari Robakun on aatsinkin mielestä hyvä roolaamaan, niinkuin minunkin. Mutta työ kaikki olette omalla tavallanne hyviä kirjoittamaan. Siis niiiiiiin tärkeä ja tarpeellinen viesti. Oikeasti. :---------D
|
|
pintus
Elefanttimarssi
|
Post by pintus on Jan 11, 2010 14:54:24 GMT 2
Mää Sain tän ihkutuskuvan mulle. Piti vähä rassata, mutta so? Luitsää ton mun alareunaan?;---P
|
|
|
Post by larena on Jan 11, 2010 18:08:59 GMT 2
Joo oon Pintustaa...öö no en muista mut elokuus sekin on syntynt. Mitääh entäs Roba nii entäpä se nii just se. Lukekaa ihmeessä yks Gladiaattorsarjakuva. Viimu,Aatsi ja Mä naurettiin kommenteille ihan sikana! Sen muuten löytää sielt www feykir.webs.com. Ja sielt sit laitatte haluatko piirtää sarjakuvaa? Onko asia ymmärretty vai kaipaatteko selvennyksiä?
|
|
kati
Elefanttimarssi
save me from my self ♥
|
Post by kati on Jan 11, 2010 20:25:46 GMT 2
ai se mis annetaan vinkkei sarjiksen piirtämiseen? joo, nauroin itseki yksikseni niille ja koiratki ihmetteli mikä mulle tuli xD
|
|
|
Post by larena on Jan 12, 2010 14:23:34 GMT 2
Tsihii! Hei sä oot vaihtannu kuvaa? Muuten kuvas on tosi hieno. :----} irte en itse asias tajunnu siit sarjiksen juttust ytään mitään,nauroin vain siksi,että Aatsi ja Viimu nauroi! kylhän mä siis jotain siit tajusin.
|
|