|
Post by Viima on Jan 2, 2010 12:21:00 GMT 2
Jootokitoki. Sellainen sääntö siis - ainakin minun käyäämissä kuvapohjissa lukee sivun alareunassa: Kuvapohjan tekijä, tai jotain tuollaista. Muttajoo, lisään tuonne sivuille ja sitten voitte te kuvapohjaa käyttäneet immeiset käydä muokkaamassa sinne sen tekijän. Kiitokset huomautuksesta, en minäkää halua Feykirin menoa huitsin nevadaan. :--------D
|
|
|
Post by larena on Jan 2, 2010 12:28:43 GMT 2
Joo Viimu mut sun pittää auttaa mua siin hommas. :-----}
Miks mul lukee siel mis vähän aikaa sitte luki kakara,nyt mul lukee elefanttimarssi. 8---O
|
|
|
Post by Viima on Jan 2, 2010 12:32:53 GMT 2
Olen huomannut. Vastasin tonne, älä karkaa pois vielä, kuin ollaan molemmat onlinessa!
|
|
|
Post by larena on Jan 2, 2010 12:34:42 GMT 2
Jepulis!
|
|
kati
Elefanttimarssi
save me from my self ♥
|
Post by kati on Jan 2, 2010 12:43:18 GMT 2
Oisko kehitystä tapahtunut?? Elefanttimarssi xD *reps*
|
|
|
Post by Viima on Jan 2, 2010 12:47:29 GMT 2
8DDD KATI TULI! mut lartsu poistu. :-----/ Joo, edistystä. Mulla lukee vaan... Administrator. Te saatte nauttia Elefanttimarssista. :DD
|
|
|
Post by larena on Jan 2, 2010 12:58:07 GMT 2
Täällä ollaan ja nyt Kati häippäs voi voi klug...
Nyt menee silleesti,että ekaks mä ja Viimu oltiin samaan aikaan ja sitten Kati ja Viimu ja nyt taas mä ja Viimu. 8--D
|
|
|
Post by Viima on Jan 2, 2010 13:04:40 GMT 2
Hihhih minä terrorisoin kokon ajan. :--------D Turhia viestejä kirjoitellessa ~ Hei lartsu oo vielä hetki täällä, vastaan siihen auringonpaahderannalla- viestiisi. :----D ... myöhäistä.
|
|
kati
Elefanttimarssi
save me from my self ♥
|
Post by kati on Jan 2, 2010 13:23:53 GMT 2
Täs menee se online juttu jotenkin oudosti... et eka näkyy et toinen on paikal ja sit se ei oo vaik onki... Sekavaa tekstiä, mutta joka tapauksessa ^^
|
|
|
Post by larena on Jan 2, 2010 17:18:19 GMT 2
Böö en tajunnu tost ollenkaan mitää selvennäkkö mulle SUOMEKS?
Oon vähän sokeri huppelissa,kun Viimu juotti niillä coca colaa. Et jiippiaijuu!
Voiku oltais joskus sillei kaikki samaan aikaa Feykirissä.
Voiha märkäkoira niinku Siru sanois nyt tulee vaan yksittäisii lauseit.
|
|
|
Post by Viima on Jan 2, 2010 18:59:00 GMT 2
Kummallista. Lartsu ei osaa hallita sokerihuppelia. Minä olen jo kokenut kokiksenjuoja. 8DD
Larena, minäpä selitän sinulle. Ensin, esim. Katin kohdalla lukee online. Hetken päästä ei. Mutta kuitenkin Kati saattaa olla onlinessa, vaikka se ei näy tuossa. Tietokoneet säätää nää jännästi. :------3 Mjöö, älykäs ja erittäin ihana viesti tämäkin. '^^
|
|
|
Post by larena on Jan 2, 2010 20:31:50 GMT 2
Aahaa hei hei sä oot onlinessa!
Jiippiaijuu!
|
|
|
Post by Viima on Jan 3, 2010 20:49:14 GMT 2
Bjööh. Ihmeellistä, eikös. "OOO VIIMA ON ONLINESSA!" Tiedättekös, Viimu on aina onlinessa. No ei aina. Ei lähellekkään aina. Viimu ei ole onlinessä sunnuntaisin. Pelikieltopäivä, nyyh... Hei käykös Kati WolfQuestissa? Gysymys gysymys. Katsotaan. Toivottavasti Kati tietää jotain. Mjöö ~
|
|
|
Post by larena on Jan 4, 2010 10:48:39 GMT 2
Kati onlinessa jiihuu!
|
|
kati
Elefanttimarssi
save me from my self ♥
|
Post by kati on Jan 4, 2010 10:52:10 GMT 2
o.O? Kati ei tietää, mikä olla wolfguesti... selventää hiukan ja kenties lähettää linkkiä??
|
|