|
Post by larena on Dec 26, 2009 16:14:16 GMT 2
Minä sain 3 lakanat ja sitten vielä määki sain kirjoja. Viima mä soitin sulle ja sä kerroit jo kaiken mulle,että ei sun mulle ois tarttennu selventää :-----D Mie sain vielä linkin parkin levyn ja kyniä. Onneksi niillä aijon muokata vielä vähän Demeä ja sitten laitan sen tänne Feykkiin.
Muuten miks Robaa ei ylensä näy täällä onks se siellä wolffissa vai? Voisko joku vastata mulle esim. olisin tyytyväinen jos Kati tai Viimuzki tai Aatsipappa tai Pintus tai edes joku! Höm enpä oikein usko,että Pintus tietää mitään Robsukasta. Olisitteko ystävällisiä ja kertoisitte,kun seuraavan kerran tulette tänne tai siis Viima tulee heheheheheheheheeheheheheheheheheheheheehhehehehehehehehehehe... rauhotutaanpa nyt on päiväuni aika. Tuutuu...rulla anna unen tulla...
Heipsun keipsun ÖÖ Kati mun serkkujen äitin nimi on kati ja niillä on kaks koikerhondiee. Niitten nimet on Luna ja Terra! Ne on ihania!
|
|
kati
Elefanttimarssi
save me from my self ♥
|
Post by kati on Dec 26, 2009 17:33:32 GMT 2
Mä väittäisin et Roba ei vain käy koneel yht useesti ku eräät(minä mukaan lukien) Et ei se niin useesti wolffissakaa käy... ja yks kerta se oli ainut ku oli tääl käyny, ku mjaa kirjauduin tänneppi...
Jotenki must tuntuu, et kati on hyvin yleinen niin nimenä ku nimimerkkinäkin ^^ Valitettavasti meilt ei kotoot löydy koikkereit, mut sen sijaan löytyy collieit ja portugalinpodengo ^^
|
|
|
Post by Viima on Dec 26, 2009 21:33:38 GMT 2
Jootota rakas Robamme taitaa olla hieman kiireinen, niinkuin jokainen joskus on. :-------) Eläimiä <3 Meiltä löytyy niksunaksu, jonka taidatte jo tietää.
|
|
|
Post by Viima on Dec 30, 2009 21:15:01 GMT 2
Olen ilkeääh, tublabostaan. :------D Uusivuosi huomenna. ♥ Silloin minua ei täällä eikä missään muuallakaan koneella näy, kun pitää suojella Niksunaksupoksu herran korvia pamahduksilta. Kakara varmaan sekoaa täysin. Well, pitää mennä nyt, olen ollut koneella jo aivan liian kauan. :------)
~Katin karmaa nostellessa ~
|
|
|
Post by larena on Dec 31, 2009 9:39:12 GMT 2
Kiitos tiedosta Kati sinua,kun näkee vähän enemmän täällä. Viimaa näkee ihan tarpeeksi koulussa ja muutenkin. Yhden kerran olin Katin kanssa samaaan aikaan Feykirissä ja sain hepulin: Kati Kati on Feykirissä ja sitten Luna tuli katsomaan mitä ihhmettä se Melli touhuaa. Voi Kati onko teillä portugalinpodengo? Luna oli muuten silloin matkalla agility-kisoihin ja pysähtyivät meille kahville yök. Me saadaan Lunan seuraavasta pentueesta yksi oma koikkeri jiippiaijuu!
|
|
kati
Elefanttimarssi
save me from my self ♥
|
Post by kati on Dec 31, 2009 18:04:40 GMT 2
Meillä tuppaa olemaan samaa ongelmaa koirien kanssa uutena vuotena, kun yksi koirista haukkuu kaikelle mahdolliselle ja neljä pentuakin on täl hetkel terrorisoimassa kotia... Mutta mutta, tultiinkin maalle kauas paukuista koirien(ja ihmisten) mielenrauhan säilymiseksi ^^
Ui, koikkeri-pupsi(=pentu) <3 Pentuset on kyllä söpöjä ja ihania, mutta kestäppä niitä kymmenen viikkoa yhtä soittoa.... alkaa hermot menee välillä kyllä niihin söpöihin palleroihin ^^ (viittaa juuri ohi rymistelevää pentulaumaa)
|
|
|
Post by Viima on Jan 1, 2010 11:04:47 GMT 2
Katilla menee pää sekaisin karvapalleroista <3 Ei Niksnaks kyllä ihan kauheasti niitä ilotulitteita säikkynyt, pää vaan nytkähti ylös heti kun kuului pienikin pamahdus. Ja sitten kun vietiin se Aatsin kanssa lenkille, niin herra vain innostui ilotulitteista. Joten, eipä mitään pahempaa hätää ainakaan meillä kärsitty. :---------D
Lartsu on ihan niinkuin Siru. Yhtä paljon pulinaa lähtee. 8DDD
|
|
|
Post by larena on Jan 1, 2010 14:22:55 GMT 2
Eiks Niksu järsiny niit joulukuusenkoristeit?
Kati kannattaa vaan ottaa ihan sillein rennosti ja sanot äitille:hoida pennut. Minkä rotuusii ne pennut on muutes? Missä sä asut? En kysynyt Viimuzkilta valitettavasti,koska osaan sinne reitin vaikka unissani,jos haluan.
|
|
|
Post by Viima on Jan 1, 2010 18:21:37 GMT 2
Joo, kyllä se vähän maisteli, muttei pahemmin. 8DD
Hehheh lykätään vanhemmille kaikki hommat. Tarkoititko, että et kysynyt minulta asuinpaikkaani siksi, koska osaat tänne jo? Noin se taisi olla. Kesti vain hetki minulta vähä-älyiseltä älytä tuo asia. Tänne tulee varmaan kohta lisää ihan tuntemattomia roolaajia (tai sitten ei :----/ ), kun sivu listattiin Rope-nettiin. Siellä alinpana se möllöttää. :-------D
|
|
|
Post by larena on Jan 1, 2010 20:11:37 GMT 2
Toivottavasti ainakin mä haluun päästä kiusaamaan niit. No vitsi vitsi heko heko Lartsu ei saa kertoa kaikkea. Jeeh enkö olekkin outo puhun itselleni. Viimaa ja mua alko vähän naurattaa kun Viimu kirjotti nännännää vaikka piti kirjoittaa hännänpää. :--O Muistatko Viimuzki.
|
|
kati
Elefanttimarssi
save me from my self ♥
|
Post by kati on Jan 1, 2010 20:39:47 GMT 2
Todellakin menee, eihän niiden vauhdissa pysy kukaan! Paitsi Larena saattaisi ehkä pysyä... Mut jaa... Ne on sekä pitkä- että lyhytkarvaisia collieita ja 11 pennusta on jäljellä enää vain 3. En kyl voi mitenkään laittaa vanhemmille sitä pentujen hoitoa kun ne lykkää sen just mun harteille! mut ihan kivaahan se loppujen lopuksi on ^^ Ja mä asustelen niitten pentusten kans ihan etelä-suomes...
Ja toivotaan että ihmisii ilmaantuu, niin saadaan lisää porukkaa ^^
|
|
|
Post by Viima on Jan 1, 2010 20:50:37 GMT 2
Muistan, valitettavasti. : DD Oltiin katos lartsulla ja kun mää kirjoitin sille pienen tekstinpätkän esimerkiksi, niin piti tosiaan laittaa hännänpää eikä nännännää.
Joo, pentujen hoito on varmaan aika kivaa. Saa rapsutella ja helliä ja viedä lenkille... Mutta aika raskasta se on, jos on paljon muitakin koiria. 8DD Niin, nyt pitäisi varmaan joitakuita ilmaantua. Tai sitten ei. En tiiä. Kumminkin.
Kummallinen viesti. :-------D
|
|
|
Post by larena on Jan 1, 2010 20:58:31 GMT 2
Täh miten te ryökäleet kerkesitte jo kirjoittaa? Kati katoitko mun Haavan kuvan eikö olekkin hieno. Sun kuvat on ,tosi ihania,kun Viimuzki näytti mulle.
|
|
kati
Elefanttimarssi
save me from my self ♥
|
Post by kati on Jan 1, 2010 21:21:17 GMT 2
Me ollaan nopeita xD ja joo, Haavalla on hieno väritys vaikkakin kuva on kuvapohja... Kuvapohjasta tulikin mieleen, Viima ja Aatsi, että voisiko tulla joku sellane pien sääntö, et hahmon tietoihin pitäisi laittaa copyt, jos käyttää kuvapohjaa? En meinaa haluu et paikka menee sen takii huitsin Nevadaan kun jotkut alkaa huomauttelee asiasta? Ihan kuvien tekijöitä ajatellen ^^
|
|
|
Post by larena on Jan 2, 2010 12:16:03 GMT 2
Joo en oo viel kerinny miten sä Kati piirsit niin ihanan kuvan Osirista kun Viimuzki näytti san mulle mä olin ihan sillein ihana ihana. :-----B
Joskus musta läähtee yhtä paljon pulinaa,kun Sirusta. Anaki koulussa toisin kuin Viimmuzki. :-)
|
|