kati
Elefanttimarssi
save me from my self ♥
|
Post by kati on Feb 4, 2010 15:19:08 GMT 2
Liz käveli Myslin ja Georgen perässä ulos kaupasta napaten oviaukossa kasvaneen ruohotupon suuhunsa. Tamma rouskutti ruohoa miettiväisesti samalla, kun Roge lähti jonnekin ja Mysli kysyi mitä seuraavaksi tehtäisiin. Musta tamma nielaisi ruohot ja katsoi hieman ylöspäin. Taivas oli jo saanut kirkkaan sinisen värinsä auringon loistaessa lämmintä valoaan pilvien välistä. -En tiedä... Olemmeko saaneet tarpeeksemme kaupungista, että menemmekö seuraavaan paikkaan? Papillon kysyi samalla kun George palasi yksinäiseltä retkeltään.
//Valitan skippailuja, muttei ole ollut inspistä ja tehtävää riittää..... //
|
|
|
Post by Viima on Feb 4, 2010 17:33:05 GMT 2
// Katilla on ollut kiireitä. Niinkuin minullakin. : )) //
Mysli ei kiinnittänyt mitään huomiota Rogeen, ylienergiseen gepardiin joka säntäili sinne tänne. Sen sijaan susi keskitti huomionsa Liziin, jolla oli yksi hyvä ajatus mielessä. Kaupungista poismeno. - Minä olen ainakin saanut paikasta tarpeekseni. Joten kannattaisin poislähtöä. Narttua melkein kuvotti. Ei ollut lähes lainkaan puita, ja nekin vain kuolleita pikkupuita. Yäh. Kova asfaltti alkoi kohta sattua suden tassuihin. Jos narttu ei nyt pääsisi pois, tuo varmaan kuolisi. No ei ihan, mutta melkein. - Minnes sitä voisi mennä?
|
|
|
Post by larena on Feb 4, 2010 19:11:13 GMT 2
Roge tuli kuuntelemaan Lizin ja Myslin keskustelua ja sanoi:-Aavikolla voisi olla aika mukavaa ta sitten... no ei mitään. -Hei viljelmät ,se kajautti! George oli aivan innoissaan tästä. jahtasi häntää kuin pikku pentu ja hyppi ja pomppi. //Tää on mun lyhyin teksti,mutta jos nää menis vaik tonne viljelmille nii voisin sinne aloittaa? //
|
|
|
Post by Viima on Feb 5, 2010 15:53:19 GMT 2
[[ Wjuu, viljelmille vain. ]]
|
|
|
Post by larena on Feb 9, 2010 14:38:16 GMT 2
[[siis järkkä sinne oisko vaikka mie,kati,viimu?]]
|
|
|
Post by Viima on Feb 9, 2010 17:36:40 GMT 2
[[ Jepjep. Mennään nyt vain ~ ]]
|
|
kati
Elefanttimarssi
save me from my self ♥
|
Post by kati on Feb 12, 2010 20:58:52 GMT 2
//käy miulle, sori kesto enkä vielkää ehdi kirjottaa, mut menkää vaa sinne nii mä kirjotan sillo, eli nyt Liz hyväksyy ehdotuksen ihan vaa nyökkäämällä ja lähtemällä kävelemään sinne päin //
|
|
|
Post by Viima on Feb 20, 2010 21:05:40 GMT 2
//Okkei, minäpä aloitan sinne päin ~ //
|
|