|
Aasi
Feb 6, 2010 16:10:31 GMT 2
Post by Aatsilupus on Feb 6, 2010 16:10:31 GMT 2
AASIKO? Olen Aasi, roolipelin toinen ja vanhempi (viisaampi) ylläpitäjä, jonka huumorintaju on kierompi kuin korkkiruuvi. Olen syntynyt -95 ja käyn täten yhdeksättä luokkaa paskanjauhajien ihmemaassa (kaikella kunnioituksella, mates - mäkin teitä!). Lapissa olisi mukava asua.
MUSIIKKI: + aivolävistys, cmx, herra ylppö & ihmiset, maj karman kauniit kuvat, norther, wintersun, the fall of every season, mokoma, stam1na, ismo alanko, neljä ruusua, tehosekoitin, placebo, rammstein, kotiteollisuus, ensiferum, korpiklaani, jne, fiiliksen mukaan.
KIITOS & EI KIITOS + lappi + valokuvaus + kun joku suostuu olemaan sille mallina + koirat, vinttikoirat + koirajuoksu eli canicross + talvi, lumisade, pakkanen + kahvi ja tee + salmiakki, suklaa + hyvät elokuvat + kauriseläimet ja PEURAT ♥ + heboset + lävistykset + rastat + sekaiset hiukset
- massavaatekaupat - liiasta angstaamisesta - teennäisyydestä - turhautumisesta - pikkulasten parkumisesta, tää menee aina ihan hysteeriseksi - eikä pääse keikoilleeee - limsa on pahaa myöskin, se sekaa mun masun
|
|
|
Aasi
Feb 6, 2010 17:56:07 GMT 2
Post by Sess-pyon on Feb 6, 2010 17:56:07 GMT 2
Pah! MÄ syön kohta SUN ABJ-nuken! Seppo!
|
|
|
Aasi
Feb 8, 2010 17:53:48 GMT 2
Post by Viima on Feb 8, 2010 17:53:48 GMT 2
Joo ne on ABJ - nukkeja. Marie on nätimpi. Neiti raitapaita oli nätti, mutta nyt sillä ei ole enään niin nätti tukka... Mutta todetkaamme yhdessä, että Marie on nätti. ♥
|
|