Roba
Kakara
|
Post by Roba on Jan 5, 2010 16:19:53 GMT 2
Etsiskelen peliseuraa uusimmalle hahmolleni, Ketulle (AK). Peliteemoja voi ehdotella, mutta en oikein innostu taistelupeleistä, joten jotain seikkailu/rakkauspeliä voisi suunnitella. Kettu pitää kaikenlaisesta seurasta, joten minkälaisia hahmoja vain voi ehdotella. Useammankin tyypin kanssa pelaaminen onnistuu.
|
|
|
Post by larena on Jan 5, 2010 20:52:00 GMT 2
-Moi mulle on tulos uus hahmo,joka on narttu SUSI,että nii ja sen nimi on Demera,et jos kiinnostaa. Uskoisin,et Demera on hyvä seuraa Ketulle. :------D Hmm seikkailu/rakkaus no kumpikin käy ihan hyvin tai mainiosti joteen no mitäs sie sanot? Ja vieläpä kaikenkukkuraksi Demera ihastuu helposti. Kunhan jaksat odottaa vähän yritän laittaa sen tänne mahdollisimman nopsakasti. Sano suoraan jos et jaksa odottaa,mulle on ihan sama.
Olis kyl ihan kiva roolata Demeralla sillei et ois joku johon se olis ihastunu olis mukana jutussa. Voithan sä kyl jonkun muunki kaa roolata minä en kiellä. X-------D
|
|
Roba
Kakara
|
Post by Roba on Jan 6, 2010 17:38:53 GMT 2
Kylhän mine voin odotella, jos joku muu tahtoo roolia vielä tätä ennen, niin voit tulla mukaan sitten. Jos tehtäis yhteispeli, ketä nyt tahtoo tulla mukaan.
|
|
|
Post by larena on Jan 6, 2010 17:44:24 GMT 2
Joo itse asiassa että se mun hahmo saattaa tulla joskus. Ensi viikolla ehkäpä? Että voit jo varmaan aloitella jonkun muun kanssa, kun ainakin nyt joku Pyry löysi tiensä tänne Feykiriin. Niin sen kanssavoit varmaan aloitella.
|
|
Roba
Kakara
|
Post by Roba on Jan 6, 2010 18:46:42 GMT 2
Jos se tykkänee tänne ilmestyä. Mut voinhan mä alottaa topan jonnekkin ja kattoo sitten ketä sinne ilmestyy.
|
|
|
Post by larena on Jan 7, 2010 7:50:49 GMT 2
Joo sopii mulle,jos Demerakin saa tulla kenties? Päätä sä vaan paikka mulle käy kyl kaikki. Ja sit sä voit sanoo et tänne tullee viel yks hahmo,jos ne ei oo käyny kattoo täältä tai sit koiraeläimistä.
Moikka!
|
|
Roba
Kakara
|
Post by Roba on Jan 8, 2010 15:57:14 GMT 2
Selkis, alottelen jotain töpöö, kunhan pääsen selvyyteen minne päin saarta tahdon.
|
|
|
Post by larena on Jan 9, 2010 15:50:42 GMT 2
Se sopii mainiosti! On kyllä niin kivaa... siis mitä?!
|
|
Roba
Kakara
|
Post by Roba on Jan 14, 2010 20:30:51 GMT 2
|
|
|
Post by larena on Jan 15, 2010 14:59:00 GMT 2
Viimun pitää hyväksyä se eka mut ei sil kauaa mee jos vähän hoputtelen!
|
|