|
larena
Jan 4, 2010 12:39:44 GMT 2
Post by larena on Jan 4, 2010 12:39:44 GMT 2
Nettinimeni:Larena" Lartsu" oikea nimi:Melli Ikäni: Vasta 10. :-----/ Luen: susikoira Roita ja muita kirjoja! Lemmikki:Kohta koikkeri Sini
Luonne: Ihminen ja erikoinen sellainen. Höm olen aika puhelias myös enkrro tai en jaksa kumminki on tylsää mä en jaksa kirjoittaa voihan nenänpää...
tykkään: Kun pienet koiranpennut tulee nuolemaan kasvot märäks. Lemmikki lehti jota saisi tulla vähän enemmän. Höm kivoja asioita no sudet ja kaikki koira eläimet. Ui aivan ihania on koikkerit ja whippetit ja kaikki koirat paitsi cihuahua no pitkä karvanen on ihan ok mut lyhyt karvaset yäk ällö löllöjä. Ei ne kyl paina ihan yht paljon ku berhardinkoirat. :----B
En tykkää: Öttimönkiäiset kesällä js oman huoneen roskakori hyi että se on aivan kamala. Öttimönkiäsistä leppikset on ihan Ok mut muut on hirveit perhost ei lasketa öttimönkiäisiin. Äitin tutun lapset Heini ja Hilda ovat siis niin kamalii.
Asun, mua näkee: Jyväskylästä Feykirissä ja Viimun kanssa sogruhuppelissa(silloin kun ollaan juotu kokista). Jyväskylän Synergia areenakta luistelemasta. Joskus saattaa löytää Lappeenrannan suunnalt nääs siel päin on kisoja! Ja tylsästä koulusta.
heippati rallaa! yleisiä sanoja joita käytän: Terppa,ryökäle,jups,ok ja oujee!!!!No vihan sentään
Musiikkia jota kuuntelen: Linkin park:numb,faint,breaking the habit and easier to run.
|
|