kati
Elefanttimarssi
save me from my self ♥
|
Post by kati on Jan 30, 2010 15:04:57 GMT 2
voi ei, mun kaveri varmaa tarvii nenäliina paketin siinä vaiheessa x) mut mä en mee laittaa tikkuu viel mihinkää ristiin, sillä ensi pitäis varmaa lukee/kattoo niit... :3
Meillä päin on muutes jopa yli polven tuo lumi, kun tuiskutti pari yötä takaperin varmaan päälle 30 senttii lunta! miltäköhän näyttää, kun se sulaa... tulva?
|
|
|
Post by larena on Jan 30, 2010 16:23:36 GMT 2
Vaaniskelen tässä sopivaa kirjoittettavaa ja ja öö ei oikein ole Lartsulla puhepuoli vireessä,että sitä tässä vähän herättelen sitä! :---DD Kati en tartte nenäliinapaketteja kun asutaan eri puolilla Suomea koska en usko,että Kati ja muut asuu jossain Intokiinassa! :--D
|
|
pintus
Elefanttimarssi
Me vedet?? sipsik?nii.. \w/
|
Post by pintus on Jan 30, 2010 19:49:45 GMT 2
Lartsu, mää asun kyl ihan suomessa!
Kati; Hui! Meil on ihan vähän lunta! Kyllä teillä se tulva tulee^^
|
|
kati
Elefanttimarssi
save me from my self ♥
|
Post by kati on Jan 30, 2010 21:09:33 GMT 2
en mä missä kiinassa asu, ihan vaa etelä suomes :3
|
|
|
Post by larena on Jan 31, 2010 13:04:08 GMT 2
Etelä? Aatsi,Viima,Pintus ja minä Larena asutaan keski suomes! Lartsu ehkä sittenkin tarttee nenuliinoja sillä mul on aika kova nuha. :--(( Äitin työkaverin koirat tuli meille hoitoon! Taas. Ne on rodultaan tai siis toinen on espanianvesikoira ja toine on bichon frise. Se Viki (bichon frise)on kamalan nirso jouuttiin käymään kaupassa melkei koko ajan koska se ei tahtonu syödä muuta ku jotain nappuloita kun taas Bobi söi mieli hyvin jotain lehmän ja sen semmosten lihaa. Siis Bobi on se espanianvesikoira. äitin toisisella työkaverilla on kaukaasianpaimenkoiria kaksi kappaletta. Nimiä en tiiää mut kumminki.
Pintus jos meille tulee tulva nii tulee teillekki^^ ja kyl mä tiiän et sä asut Suomessa! :--DD Se oli vaan pikku läppä!
|
|
pintus
Elefanttimarssi
|
Post by pintus on Jan 31, 2010 17:27:44 GMT 2
Hahhaa, olipa hauska>=-------D Ei meille tuu, vaa naapureille>)
|
|
|
Post by larena on Jan 31, 2010 17:43:51 GMT 2
Häh? Naapuri? Mitäh? Ahaa,tiedän! Tulva tulee siis teijän naapurille eikä teille sitäkö tarkotat? :----D
|
|
pintus
Elefanttimarssi
|
Post by pintus on Feb 1, 2010 18:59:44 GMT 2
Joo>DD
|
|
|
Post by larena on Feb 1, 2010 20:45:26 GMT 2
Arvasin! Jei! ^^
|
|
pintus
Elefanttimarssi
|
Post by pintus on Feb 2, 2010 16:04:07 GMT 2
Yhyy, vähän Hunderin tarina on oikeesti niin kskettava, vierähti kyynel linnissii. Muute me voitettii se sähälymatsi.
|
|
|
Post by Viima on Feb 3, 2010 15:47:42 GMT 2
Nii voititteki. Onnea siitä siulle. Meidän luokan tunarit ei oo mistään kotoisin... mutta ei sillä väliä, kivaa ainakin oli kun sai kiljua kurkku suorana ja tapattaa toisia sählymailoilla... 8DDD
|
|
pintus
Elefanttimarssi
|
Post by pintus on Feb 3, 2010 16:51:06 GMT 2
Uskon, että kentällä oli teillä hauskaa. Mulla ja kamuilla meni melkii ääni ku huudettii>8ss
|
|
|
Post by larena on Feb 3, 2010 21:04:18 GMT 2
OO mie sain mailast naamaa! Aijai ei ollu kivaa. suutakaan ei voinu avata ku oli nii kippee... teijä ääni kuulu kovaa kyllä se Santtu oli ihn epäreilu ku oli teijän paras pelaaja ja se ei ollu yhtää kertaa melkei vaihossa! ~
|
|
pintus
Elefanttimarssi
|
Post by pintus on Feb 4, 2010 8:12:35 GMT 2
Noku se oli YKKÖSKENTÄN pelaaja. Sniiff. Mie olisin kans tahtonu kentälle. EIH! sIE OOT VAANIA! Eppää! //Lartsu on online ;D
|
|
|
Post by larena on Feb 4, 2010 8:17:50 GMT 2
jehna nii oot sie ki! Joo vaania oon eik oo yht eppä.
|
|