pintus
Elefanttimarssi
Me vedet?? sipsik?nii.. \w/
|
Post by pintus on Jan 28, 2010 15:41:23 GMT 2
LARTSU SÄÄ PILKKASIT MUN KIRJAHYLLYY!! KIRJAT ON PYHÄÄ TAVARAA!!
|
|
kati
Elefanttimarssi
save me from my self ♥
|
Post by kati on Jan 28, 2010 17:49:40 GMT 2
kirjat ON pyhiä! mun lukunopeus on jtn. 145-150 sivuu päiväs mukaan lukien tauot(mm. ruokailut ja oppitunnit)
nyt pintuski on elefanttimarssi xD ja mä xD
|
|
pintus
Elefanttimarssi
|
Post by pintus on Jan 28, 2010 19:42:05 GMT 2
Jei, elefanttimarssiXD Kirjat ovat HYVIN pyhiä. Hui. :-O Mie luen enimmäkseen mangaa..
|
|
kati
Elefanttimarssi
save me from my self ♥
|
Post by kati on Jan 28, 2010 22:11:58 GMT 2
mun taas PITÄIS alkaa lukee narutoo... siitä tuli uudenvuoden lupaus ku kaveri on koko ajan tökkimässä jollain tikulla siitä asiasta... tökkiny jo puol vuotta xD
|
|
|
Post by larena on Jan 29, 2010 15:33:04 GMT 2
No joo matkiat! Ei teillä mitenkää oo ELEFENTTIMARSSII!Viimu noi ilkeet Kati ja pintus ryösti mun elefantti marssin! Oho Katilla on karmaa jo 3 nyt...öö mikä se karma homma on? Mangoista en mie oikei oo kiinnostunu. :---D Mä luen yleensä Susikoira Roita ja ehkä viisikkoo?
Miten me voidaan puhua jostainhelkurin kirjoista kun olis hauskempaa puhuu vaikka kaikkea mitä maan ja taivaan väliltä löytyy jos krjoja ei oteta mukaan! lartsu taitaa Vaihtaa tässä puheen aihetta. No niin...muuten ootteko huommannut et Pyry on eka poika feykiris? Aatsi olis pitäny tehä se uudenvuoden lupaus et ois ollu aktiivisempi pelaaja. Ei se varmaan sit onnistu:--( Siis se puhen aihe. Keksikää ite,mutta ihen jutun Lartsu sanoo: ei puhuta kirjoista!
|
|
pintus
Elefanttimarssi
|
Post by pintus on Jan 29, 2010 15:59:16 GMT 2
Kati, mie en lue Narutoo, mut seuraan netistä. Naruto on söpö;'3
|
|
|
Post by larena on Jan 29, 2010 16:16:56 GMT 2
Sanoin eiii puhuta kirjoista puhutaan kaikesta muusta maan ja taivaan välillä! Ja vai että Naruto on söpö? Piintuus ootko vähän pihkassa? >:DD
|
|
|
Post by Viima on Jan 29, 2010 16:28:21 GMT 2
Noniin, rauhoituhan vähän. Muuten, pitäisi tännekkin varmaan tehdä semmoinen alue, jossa voi roolata vaikka millä. Sellanen mikä wolffissakin on. Se vaikutti niin himputin kivalta. :------------)
Hyvä on, ei puhuta kirjoista. Rauhoitu ~
|
|
|
Post by larena on Jan 29, 2010 17:43:40 GMT 2
Vaikka millä? Mitä se tarkottaa? Siis voiks siel roolata vaikka vaikka lampaalla? Vai et sinne pitää taas tehä joko koiraeläin,kissaeläin,tai hevonen? viimuzki,ku on ne hevoset nii onks se niiku sillei et sinne ystyy tekee vaik seepran tai? No ei mitää onks ees olemas hevoseläimii?
|
|
|
Post by Viima on Jan 29, 2010 18:11:59 GMT 2
Niimpä. Voi pelata vaikka seepralla. Seebra on hewoseläin. äääjh, ymmärsit kai. Mutta nyt pitää mennä poies koneelta, moikka. :----D
|
|
|
Post by larena on Jan 29, 2010 18:13:26 GMT 2
Öhöm mitä touhuat Viimu? ( et kai vaan hillu mun sivuille kirjautuneena? ;--D
|
|
pintus
Elefanttimarssi
|
Post by pintus on Jan 29, 2010 19:56:34 GMT 2
lartsu, pinääpi myöntää. Oon hulluna Narutoon. En tiiä mikä siinä nii viehättää. JA ET SITTEN SANO MITÄÄN SIITÄ KELLEKKÄÄ KOULUSSA; TAI MÄÄ NIRHIN SUT!!
|
|
kati
Elefanttimarssi
save me from my self ♥
|
Post by kati on Jan 29, 2010 21:22:09 GMT 2
yritän nyt vastata kaikkiin, mihin pystyn xD
Eliks pintus, mä tykkään enite deidarast, ainaki sen perusteel mitä oon kaveriltain kuullu^^
ja larenalle vinkkiä; anna mun ja pintuksen olla elefanttimarssijoita ja tyydy olemaan se vaanija :3
mulle kelpaapi se sekaropetusjuttu....
|
|
|
Post by Viima on Jan 30, 2010 14:19:40 GMT 2
Jesh, kysymyksiä kerrakseen. Kyllä katilla riittää vastailtavaa. :------)
|
|
pintus
Elefanttimarssi
|
Post by pintus on Jan 30, 2010 14:44:17 GMT 2
Kati: Mä olin ennen siinä pihkassa.. Harami ku se kuoli. Tappo ittensä et vois tappaa Sasuken. Hullua. Noo nyt sitten Naruton perään kuolaan.
|
|